söndag 24 april 2011

Payback på Hönö

I påskens ära var vi alla lediga. Vi valde att åka till Hönö denna dag. Vi var Jenny, Magnus och Ida Högström samt Viktor, Janne och Jag.
Mitt mål med dagen var att få göra ett projekt som jag kört en hel del på i det sista. Den här gången var det allvar, jag hade till och med vilat mig i form!
Magnus hade sitt projekt som han kört på i höstas. Viktor siktade på Den gamle och havet 7B+.
Både jag och Magnus fick våra önskningar uppfyllda. Tyvärr inte Viktor men han fick göra en annan ball led som kanske också fick sin första bestigning idag!
Tyvärr kompenserades denna lycka av att Ida stukade foten. Förhoppningsvis var det inte så allvarligt.

Jag och Magnus har lite svårt med graderingen av de nya problemen. 8A är något som känns rimligt i alla fall om man ska använda sig av "graderingsteori".
Som tur är så åker vi till Västervik imorn och där kanske vi kan hitta något att jämföra med.

Glöm inte att titta på filmen!


Inga kommentarer: