söndag 17 april 2011

Hönö


Fredrik på sitt ultimata projekt

Dagen inleddes med vinnarfrukost hos Anders. Tanken var att få lite skjuts på vägen under dagens aktiviteter. Han vid travbanan och jag på Hönö.
Hookade upp med Fredrik sen och vi drog ut mot havet.
Vädret såg riktigt lovande ut med sol, värme och inte så fasligt med vind.
vi hoppade snart på våra respektive projekt men det kändes sådär. Mitt första försök var nog det bästa men då klev jag av för att jag inte hade koll på betan... snopet.
Tyvärr var inte vädret så briljant som det först verkade utan det var riktigt disigt och alla grepp kändes kletiga. Hoppas på revansch så snart som möjligt!
Vinnarfrukosten hade inte hjälpt mig men jag fick höra att Anders hade haft bättre lycka.

1 kommentar:

SR sa...

Grabben från andra sidans projekt ser coolt ut... Kommer över med Gu vad det lider... Kör så det ryker.