torsdag 17 januari 2013

Jullovet slut!

Tillbaka i Gamlestan som är täckt av snö. Jag som hade hoppats på perfekta boulderförhållanden får härda ut och hålla mig till varma platser.

Var uppe i Östersund förut och träffade alla och en till, Nina.

Morsan sandar uppfarten.


   
Lilla Nina och hennes mamma Mette.























Åkte lite skidor, både utförs och slättförs vilket var himla roligt trots att föret som vanligt lämnade lite övrigt att önska.
Firade nyår i Solberg och det var oerhört trevligt!

Lisa i bydalen
Monsieur Solberger själv.



Sen åkte jag och lisa till Korsika. Där vandrade vi och tittade på massa fina landskap av olika slag. Det fanns berg och byar och städer.

Land i sikte från färgan till Korsika.
Hamnstaden Bastia
Nu när jag är hemma har jag börjat träna igen. Känner mig klen och kass men jag hoppas det vänder snarast. Snart åker jag ner till Spanien för att stanna lääänge så jag måste försöka laga bilen innan vilket inte är så behagligt när det är så kallt ute Brrr.

Inga kommentarer: